Kygo - Stole the show

Har sen senast jag skrev hunnit försova mig för första gången på evigheter, blivit klar med utbildningen, festat, haft myskväll och bara chillat järnet när jag väl fått tid!
Har hängt med Emil mest hela tiden. Hade myskväll hos mig i fredags och på lördag blev det att fara och förfesta med Linnea, Martin, Ida, Jennifer och Mickan! Fick denna gången i mig lite för mycket, men kommer ihåg betydligt mer än senast. Haha, ack så oskillat! Nästa gång bättrar jag mig. Man ska inte dricka på tom mage!
 
Idag har jag jobbat som vanligt, 09-13 och gör detsamma på tisdag och onsdag och sedan har jag långhelg från tosdag-tisdag! Ska försöka vila upp mig så mycket som möjligt. Är mest trött hela tiden efter jobbet, inte kul alls.
Har inte så mycket mer att skriva, önskar att det hände mer i mitt liv bcuz det enda jag skriver om är så himla vardagliga saker, haha. Men men, är man inte queen of fucking everything är det väl rätt ok att vara ganska vardaglig. Puss på er, hoppas ni har haft en bra helg!
 
Ps. nån som kan svara på vart man kirrar html-länken till en låt i spotify nu??? Finns ju inte längre... aja lyssna på låten i rubriken, sjukt skön låt.

Kommentera här: