One day you will stumble upon someone who will start a fire in you that cannot die

Kvällens humör illustreras på bilden. Lite sådär småirriterad men ändå lugn! Ena delen av mig är en liten bomb och resten av mig orkar inte bry sig. 
Whatever, ska fokusera på vad som gör mig glad. Typ musik! Musik och värme gör mig glad. Sån där ghetto-rapp som har pushande texter om att man är the biggest shuno, det ni. Det puschar ens humör och självförtroende till max. En sån där kick som jag behöver ikväll, haha.
 
I torsdags så for jag in till piteå för ett möte med en jobb-konsult (???) klockan halv nio på morgonen. Bruden på bilden hade bara fått ihop en och en halvtimmas sömn och gick med tunga steg till mötet. Det gick dock jättebra och var över snabbt så då trippade jag över till Emil och väckte honom! Sov där och sen for vi till Rosvik igår.
Idag fyller lillasyster 7 år så vi har käkat tacos och tårta och sen for Emil hem med fem bussen. Sen kom kusin Linus förbi en snabbis, vi pratade och kramades hejdå för i veckan flyttar han till Kanada. Helt sjukt men fasiken vad kul!
Nu tänker jag fortsätta lyssna på musik och sen åtminstonde försöka lägga mig innan klockan ett. Puss på er!

Kommentera här: