♥♥♥

Tycker verkligen att det är jobbigt att sova själv nu. Inte sådär att jag inte kan somna, men bara en oskyldig liten puss på kinden eller värmen från en annan människa som man bryr sig om gör så mycket. Jag somnar så lätt när jag sover med Emil, annars ligger jag ofta vaken flera timmar innan jag somnar!
Det har snart gått 4 månader och jag är fortfarande lika kär som första gången det ilade genom hela mig då jag insåg att det var honom jag ville ha. Det är sjukt hur mycket en annan människa kan betyda för en, vilken inverkan det har på en! Jag älskar honom, mest i hela världen. Jag ska inte tråka ut er med detta love-talk, för det är nog mest Emil som finner det intressant. Movear on till dagen! ↓↓
 
Dagen har bestått av utbildning i vanlig anda. Det är bara två dagar kvar tills provet på allt vi gått igenom och allt som jobbet innebär, och jag är stressad och skitnervös. Det känns jobbigt, men jag försöker ta in så mycket information som möjligt. Förhoppningsvis går det ju bra, det löser sig!
Sen jag kom hem har jag mest bara lyssnat på Bring me the horizon och chillat på. Finns få saker som toppar det! Har tänkt fortsätta med det och sammanfatta lite från mina anteckningar (Plugg-Emilia kommer fram nu, hon fanns aldrig där på gymnasiet, impad jamen nanting). Hej med er!

Kommentera här: