23.04

Hallådär!
For igår eftemiddag till Emil. I brist på annat att göra gick vi och såg "Kingsmen: The secret service" på bio. Blev positivt överraskad av filmen. Har sett reklamen för den på tv:n men kände att det kanske var lite för typical american movie med alla dessa fighting-scenerna, men icket. Den var verkligen bra! Rekomenderar den verkligen.
For hem vid middagstid idag och då beställde vi hem pizza, mums! Sen har jag inte gjort så mycket mer. Hunnit ramla i trappen och fått fina sår på benet, sånt där man måste hinna med innan man fyller 20 år!
 
För er som har missat det så har Fall out boy's nya album kommit ut. Jag själv kan inget annat än älska i princip alla låtarna, damn!
Kom på alldeles nyss att jag ju inte lagt ut några bilder från London. Tog inte så många men ska försöka visa lite av vår vistelse där, någon dag, när jag får ork.
Och här tar det slut på ord. Ska faktiskt gå och lägga mig, Emil och jag somnade inte förens efter fem imorse. Tjaao!

Kommentera här: