18.59

HejHej! Jag är en hemskt sliten och trött människa just nu. Men sådana dagar är ju okej att stöta på ibland, speciellt om man festade så hårt att man var helt borta klockan 22.00 en fredagskväll. Huvva, jag mådde inte bra i fredags och absolut inte i lördags. Det var nog nästan det värsta jag har varit med om i bakisväg. Tur jag har världens finaste pojkvän som älskar mig trots att jag springer och spyr titt som tätt, har sminket utdraget i hela ansiktet och bara är allmänt äcklig. Jag har tur, det har jag verkligen!
 
Hade trots detta jättekul i fredags. Gick på stan en snabbis i fredags då eftersom att Emil låg och sov när jag kom dit. Köpte två snygga linnen från BikBok, min garderob består nog till 40% av kläder från BikBok skulle jag tro. Fixade mig efter det och sen for vi två till Martin och Linnea för att käka tacos och förfesta lite innan den egentliga förfesten. Sen traskade vi till Ida och fortsatte dricka där. Nån gång mellan 21.30 och 22.00 försvann jag och mitt minne, kommer verkligen inte ihåg någonting. Usch, tänk om jag bara kunde nöja mig med ca 6 glas. Hade mått så mycket bättre då!
Aja, dricka och Emilia Henrikssons Yolo-mode går fan inte ihop. Nångång lär jag mig väl, är tills dess ung och dum.
I lördags såg Emil och jag mello och sedan for han och köpte en kebab-pizza lite spontant. Köp pizza åt mig och I'm yours forever! Fast det är jag ändå. Älskade eP. ♥
 
Nu tänker jag hoppa in i duschen och sen ska jag städa mitt rum för imorgon hänger jag med Bello! Vi höres!

Kommentera här: