00.57

-Bild från Portugal 2012

Hallå allesammans! Har lyst med min frånvaro återigen, sorry not sorry.
Igår for jag på eftermiddagen in till Piteå för att äta på Golden Dragon med finaste Emil, efter det tog vi en lång och härlig kväll i bastun. Tänkte skämta med han och vicka till lite på sleven med iskallt vatten, vilket självklart gjorde att han kastade allt på mig. Tur man är thug! Det var dock en jättemysig kväll och jag blev typ kär tusen gånger om igår!
Han körde hem mig idag och då plockade vi upp Bello. Så vi två har suttit vid varsin dator, snackat via google översätt och bara skrattat på i vanlig ordning. Precis sådär som det ska vara med sin bästavän! Vi träffas alltför sällan, vill gärna ha tillbaka henne i Rosvik (note this, Bello), helst nyss!
 
Min hals svider och magen värker pga det där man tyvärr måste stå ut med ibland som tjej. Men det gör mig inte så värst mycket för imorgon blir det Ikea, Finland och sen en sväng till fammo och faster. Som jag längtar efter dem!
Nu ska jag släpa mitt ass till sängen och iallafall lägga mig ner utan mobilen framför näsan! Känner på mig att jag kommer somna ganska direkt, min kropp är helt slut!
Ha det!

Kommentera här: