Mobil

Tjenare! Ligger just nu i Emils säng och chattar med mina fantastics och kollar ibland när Emil spelar.
Hade en jättemysig gårdag. Har inte träffat Emil sen i tisdags och trots att det inte är nån lång tid emellan så har jag saknat honom, tokigt!
Vi lagade tacos, pussades till ca 05.00 och såg Måns vinna mello! En fantastisk lördag. Vaknade före Emil så gick ner och fixade amerikanska pannkakor med nutella och bär, onyttig fast vem orkar ens bry sig på en söndag? 
Men oroa er inte, har inga planer på att bli en toffel (bara ibland), partypinglan inom mig is still going strong. Party-suget hänger kvar ibland men jag kör på nykter tills Annis 20-års fest! Ska bli så kul, längtar! (låter kanske som en alkis men är låååångt ifrån en parkbänks supare, huvva, så don't get me wrong bara)...

Med tanke på att Desse flyttade till Spanien i fredags är det ju rätt uppenbart att det inte blir Magaluf i år. Däremot börjar vi planera lite att eventuellt boka en resa dit i sommar, om pengarna räcker såklart. Men jag gör nästan vad som helst för en sommar utan henne känns inte aktiv för mig!

Nu ska jag bädda ner mig i Emils säng och sen försöka sova! Hoppas att ni har haft en bra helg. Hejs!

Kommentera här: