Tisdag

Hallå!
Kan börja inlägget med att berätta att jag no longer är arbetslös, det känns helt amazing! Var så sent som igår in till Piteå för en arbetsintervju på GoExcellent klockan 10.00. Klockan 11.00 studsade jag där ifrån men en nöjd känsla i hela kroppen och gick då och väckte en sovande Emil. Och redan idag ringde de upp mig och erbjöd mig en tjänst där! Lyckan var total så när jag kom hem kände att jag förtjänade godingarna på bilden ovan. Plaggen är från BikBok för er som undrar, big surprise va?!
 
Stannade hos Emil tills idag eftersom att jag hade en bokad tid på umo klockan 13.00. Men tog fyra bussen hem med syrran. 
Till helgen är det melodifestavls-finalen som Emil och jag ska se. Mest troligt är vi väl hos mig, hörde rykten om att syrran ska ha taco-kväll så tur för oss. Tror inte jag nångonsin har käkat så mycket tacos som nu efter att Emil och jag blev tillsammans, det är galet och alldeles supergott. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och se någon serie. Puss på er!

Kommentera här: