And the snakes start to sing

Märkte idag att jag gått runt med en stor tova under allt överhår, livet hörrni. Det syntes dock inte tack vare mitt tjocka hår som tur är! Tyckte mitt hår hade väldigt mycket volym idag.
Idag blir det en tidig kväll, eller jag ska iallafall försöka. Är så otroligt trött så det är väl bäst att jag stänger av denna laptop efter att detta blivit publicerat, annars lär jag fastna framför någon serie.
Endast en dag kvar av utbildningen. Börjar bli sådär lagomt nervös, vet att jag på torsdag morgon kommer vara så nervös att jag mår illa. Men jag hoppas ändå att provet går bra och om inte så är det ju inte hela världen! Det är så i början, man kan inte allt.
 
Du som skriver i min blogresponse. Svaret på din fråga är nej, och varför är det ens intressant att veta det, haha? Vadå har du det eller? ;)
 
Hoppas att ni har haft en bra... tisdag? Hänger inte med i veckodagarna direkt. Puss på er!

Kommentera här: