Onsdag

Denna glamorösa bilden är tagen från mitt jobb. Mitt jobb. Det känns konstigt att säga och skriva. Jag ska snart stiga in i arbetslivet, efter dessa två veckor av utbildning har gått! Är ännu bara inne på dag två men jag trivs redan. Lokalerna är jättefina och fräscha. Det är en härlig och trygg grupp med människor jag har hamnat i, det är lätt att prata när man vill och kunna vara sig själv. Jag är yngst men känner mig ändå som en av 21-22-åringarna som fyller ännu äldre i år.
 
Det är mycket information att ta in så min hjärna går verkligen på högvarv just nu. Försöker att vara så uppmärksam jag kan och ta till mig information. Att bli störd av andra onödiga saker just nu är inget jag orkar med eller har tid med. Därför kändes det väldigt stressigt när någon gått och gjort ett fakekonto med mina bilder. Något jag inte alls orkar lägga energi på men som jag ju måste lägga tid på just för att så får man inte göra och jag sen för att jag vill inte att någon använder mina bilder på mig som sina egna.
Kontot försvann då det anmäldes igår, men var tillbaka idag. JOBBA FACEBOOK, INVESTIGATE?!?!?! Usch, blir less och jag blir så besviken på mig själv att jag låter något sånt här förstöra för mig. Inte för att det går dåligt på jobbet, det flyter på jättebra men jag vandrar gärna iväg i tankarna och tänker på annat.
 
Imorgon är det nya tag, har tänkt vakna på rätt sida och ha en positiv energi hela dagen. För på kvällen ska jag och Emil på bio, känns så skönt att få somna i hans famn istället för en tom och ensam säng. Börjar verkligen bli bortskämd med att ha sovsällskap, vill helst sova vid han varje kväll!
 
Idag fick jag mina kläder och min jacka som jag beställt, allt var jättefint och passade jättebra. 
Nu hade jag tänkt ta en dusch. En lång och varm dusch med mysmusik till! Det behöver och förtjänar jag! Puss på er!

Kommentera här: