Längtan

Can Picafort, Mallorca, Spanien
Wien, Österrike
London, England
 
Bloggar på begäran av min kära vän Desse (friendzonad nå jävulst där). ←Drev, är så rolig på kvällen.
Idag har mina tankar gått åt andra länder. Vill till Österrike och Spanien mest av allt. Min kärlek till Spanien är så stor, oändlig. Men det visste ni nog redan. Jag gillade inte London, men jag vill gärna få åka dit på sommaren. Förväntar mig så mycket mer än kyla och iskallt regn som slår i ansiktet! En del av mig vill upptäcka Ryssland, Moskva om vi ska precisera. Skrev tidigare i bloggen att jag ville åka till Ryssland, bli kär i en ryss och gifta mig! Har hittat min ryss, som ju egentligen inte är ryss men det skiter jag blanka fan i för han är så mycket bättre.
Har kollat på resor till både Wien och flera delar av Spanien. Frågan är ju varför mina föräldrar inte vann på lotto??? Eller typ hade en avlägsen rik arab släkting som besitter flera miljarder och bara vill vara lite generös och ge oss lite para???
 
Just nu pratar jag med bästa Mändi, mår så bra när jag skriver med henne. Längtar efter henne mer än något annat! Vill bara krama min bästavän nu. Det är 148 dagar kvar tills hon äntligen är hemma från Frankrike. Tror inte att någon fattar hur mycket jag längtar efter henne! Börjar nästan gråta. Bästa, bästa, bästa.
1 Mänds:

skriven

bässta, bästa, bästa <333

Svar: Älskis <3
Emilia Henriksson

Kommentera här: