18.30

Pga min otroligt bildbrist får ni här ytterligare en bild från Mallis förra året. Mitt lilla hjärta och jag är påväg till restaurang-stråket som låg precis intill stranden. Saknar det, min kärlek till Spanien är verkligen evig.
 
Igår for jag in till Luleå och mötte upp Fanny. Gick runt där och försökte hitta något till Desse som flyttar till Spanien imorgon. Beslutet landade tillslut på en jättefin klocka som kommer passa så bra till hennes solbränna! Sen mötte vi upp Desse och hennes föräldrar och for till Desse. Började kirra mat och sen kom även Madde, Sara, Jennifer, Alfred och Emilia. Tyvärr var både Fanny och jag tvungna att ta sista bussen hem. Kände tårarna bränna innanför när jag gav Desse en sista kram på ca 6 månader, vill inte vara utan min bästis så länge. Men it is what it is och det finns få som är så stolt över Desse som jag är.
Anyhow, när vi kom ner till Kvantum såg vi att bussen till centrum inte alls gick den tiden vi hade fått information om utan hade gått ca 2 minuter tidigare. Arga och less som fan började vi traska därifrån för att hinna till busstationen (dit är det ändå en bra bit, speciellt för två tjejer som inte brukar vandra hit och dit i Luleå hur som helst och kan alla vägar). Men trots att vi gick 17 över hann vi i tid till bussen och hade även några minuter tillgodo innan bussen gick 21.30. Det var mycket mer extremt än det låter, kände när jag gick där att jag är fan med i en episod av "Extreme survival". Och när jag även hade glömt astmasprayen hemma kändes det underbart att flyta ner i sätet och bara smådö för en liten stund.
 
Idag har jag inte gjort mycket, mötet i Piteå blev inställt vilket var så otrooooligt skönt. Beställde en jacka eftersom att jag på stan igår upptäckte att min är sönder. En militärgrön jättefin jacka från Vila fick det bli, 350 kronor gick det på så jag är helnöjd.
Imorgon har jag inga planer heller så jag ska sova ut så länge jag kan för det är i princip min sista dag att kunna göra det, måste börja vakna tidigt med tanke på att jag nästa vecka börjar på GoExcellent! Spännande!

Kommentera här: