Fredag - Lördag - Söndag

Ni får ursäkta bildbristen. Såg lite halvtokig ut på alla bilder från i helgen så istället bjuder jag på denna bilden som är tagen i slutet på Augusti. Saknar hårfärgen och längden på håret, är lagomt stolt över mig själv som lyckades göra ombre helt själv och inte få en ful rand där den slutar. Känner mig lite dum i huvudet som klippte och färgade bort det! 
 
Det har verkligen varit torrt här på bloggen. Men jag har som aldrig något intressant att skriva. Äter, sover, pussas med Emil och lyssnar på Bmth så fort jag får tid, lyssnar verkligen ihjäl mig på dessa grymma killarna. Känns för övrigt som att det är den enda jag skriver om... Ska bättra mig! Tror jag.
 
Iallafaaaaall. I fredags for jag till stan för ett möte på arbetsförmedlingen, gick på stan en stund efter det och sen mötte jag upp Emil och vi for hem till mig. Somnade en stund, lät han sova medan syrran och jag kirrade tacos. På kvällen blev vi lite spontant inbjudna på fest, jag tackar aldrig nej till fest så självklart styrde vi kosan mot Piteå (att vi väntade på en buss i 40 minuter som aldrig kom behöver jag nog inte skriva mer om).
Hängde hos Simon och Elin med dem, Martin, Linnea, Ida och Emmy (my apologies om jag har glömt någon) och sen for vi till Kalles. Var först helt starstrukked över Paow men det släppte ganska snabbt, vad överskattat det är att träffa kändisar på krogen, haha.
I lördags vaknade jag frisk som en fläkt, ungefär. Kände mig inte bakis whatsoever. Win! 
Jag for hem till mig vid fem och käkade middag. På kvällen kom Emil och vi mös till Sex and the city 2.
Under natten blev det strömavbrott och jag som är så otroligt rädd för sånt där låg vaken ett bra tag, men Emil är så fantastisk att han var vaken med mig. Bästa!
Han åkte vid fem och sen dess har jag kollat på Faking it. Ska fortsätta med det nu hade jag tänkt! Hoppas ni har haft en bra helg, puss!

Kommentera här: