And I still don't understand just how your love can do what no one else can

Halloj! Här har det fått stå tomt i några dagar eftersom att jag inte haft något att skriva om.
Var ju som sagt hos Desse i torsdags. Jennifer kom dit lite efter lunch så då drog vi till stan. Gick omkring där och pratade på och kollade på kläder. Tog en sen lunch och fortsatte sen gå runt på stan! For hem lite efter fem, tröttare än någonsin, och gjorde då middag till mig, mamma och pappa! (Dessa gånger är jag väldigt glad att Felicia är påväg att bli vegan).

I fredags så drack jag vin med mamma innan Ida kom och hämtade upp mig och vi for till Piteå. Vi mötte upp Emil och sen gick vi alla tre till Challenge för att möta upp resten av Emils kompisar för att käka där. Vi fick VIP-rummet och satt där och hade det gött. Sen traskade vi till Emil och kollade på Horrible bosses.
Vaknade lite efter lunch i lördags och då fick jag blommor av finaste. Själv hade jag glömt det jag skulle överraska honom med hemma. Emilia och komma ihåg saker som man verkligen inte får glömma bort går väldigt sällan ihop.
Hade en jättemysig alla♥s dag som avslutades i soffan med Emils föräldrar och sedan gick vi och kramades och pussades innan vi somnade. Är verkligen så lyckligt lottad som har träffat en sån underbar kille. Skulle mer än gärna skriva allt gulligt han gjort och gör men jag vill inte tjata ut det, håller det varmt om hjärtat istället. 
Hoppas att er helg har varit bra! Puss!

Kommentera här: