Söndag

Jag och min lilla hjärtefis!
Tjo! Jag har varit hos Emil sen i torsdags, har endast varit hemma i ca en timma sen i torsdags (om vi inte räknar med idag).
I torsdags efter jobbet traskade jag till Emil, vi käkade och sen på kvällen gick vi till bion och såg "Chappie" som levde upp till mina förväntningar, som dock inte var alltför höga men det var en bra film ändå!
I fredags jobbade jag i vanlig ordning, sen så gick jag och Emil till Max och käkade middag. Blev att jag lite spontant sov över där, så vi mös på i soffan hela kvällen!
I lördags började Emil jobba klockan ett, men min buss gick 14.40 så jag låg och drog mig i sängen ett bra tag. Åkte hem, packade min väska och åkte sen in med mina föräldrar till Piteå igen! Var ensam hemma hos Emil till ca halv tolv då han slutade. Sen var vi vakna lite för länge så att vakna imorse var tungt, men what to do liksom!
Åkte hem med mamma och pappa och sen dess har jag varit helt utslagen, är så trött men vet att jag inte kommer kunna somna förens om flera timmar. Gött hörrni!

Klockan är ställd på 06.00, tre timmar innan jag börjar. Taggar lika mycket som varje kväll, huvva.

Kommentera här: