TGIF

Som vanligt är jag inte flitig med att ta bilder. Så denna gånger bjuder jag på en ca 3-4 år gammal bild då jag och Desse hoppade studsmatta!! XD XD
Ska sluta 12a mig. Gillar bilden för det finns så mycket glädje i den, och att det är sommar gör allt så mycket bättre. Vill ha sommar nu, inte slask och rusk. Huvva!
 
Idag var jag, mamma, pappa och min yngsta lillasyster till Finland och Ikea! Köpte 3 förpackningar med lösnaglar i olika "designer", men upptäckte sen att finnarna har fingrar grövre än en fet jäkla chorizo??? Excuse me men det var ju inte så lätt att pilla med dessa då mina naglar är typ stickor jämfört med dessa finska kvinnors jävlaranamma händer. 
Var även förbi alko och köpte Disco shot och Ufo shot, men de ska jag spara tills Annis 20-års fest. Längtar!
På Ikea handlade vi inte mycket, vi har nog aldrig varit så snabba som vi var denna gången. 
Efteråt for vi till Kalix och besökte fammo och faster. Fikade och fick lite smink och underkläder av faster, hon är ju för fin! Var även upp och kollade på fasters rum (hon har nog den mysigaste stilen på sin inredning, jag lovar) och fick inspiration till mitt rum!
Möblerade jäkeln ur mig då jag kom hem och det enda som fattas nu är ett litet bord till tv-hörnan och ett draperi till sängen sen är jag nöjd.
 
Satt och tänkte lite för en stund sen och for bort i tankarna. Ärligt nu... de jobbigaste personerna att disskutera med är; feminister, vegetarianer/veganer och sin mamma.
Om en liten stund kommer Emil hit. Skönt med sovsällskap, börjar bli lite bortskämd med det, haha.
Hoppas ni får en helbra helg, puss på er!

Kommentera här: