Måndag

Hallå! Har laddat hem blogg.se appen bara för att prova. Så om detta inlägget ser ut som någon ofärdig smet är det den bakomliggande anledningen.

I natt har jag kämpat för att kunna sova. Fick väl ihop sisådär 40 minuters sömn och när klockan slog 05.00 var det ingen idé längre att försöka somna. Med tanke på att min syster var vaken då också käkade vi frukost och sen fixade vi oss båda två innan bussen till Piteå gick. Dock stannade hon hemma och gick och lade sig, kände en uns avundsjuka men kom på att efter mötet skulle jag ju till Emil.
Mötet idag gick fort, känns nästan som att jag inte ens var där. Där men inte närvarande i kroppen på något sätt, haha. Traskade sen med tunga steg i kylan till Emil! Somnade ganska direkt jag kom hit och vi vaknad för ett tag sen.
Nu är han och jobbar så jag ligger i hans säng och kollar igenom tråkiga obligatoriska papper. Begäret att istället slå på "Vänner" vinner över dessa papper just i denna stunden. Puss på er, hoppas att ni har haft en bra helg!

Kommentera här: