You have set my soul on fire

Egentligen är jag inte ett så stort fan av denna bilden pga Emilia Henriksson fastnade inte på bild igår. Men jag älskar mina ögon på denna bilden just för att man ser att mitt högra öga är mer grönt/ljusbrunt än mitt vänstra. Det ni!
Jag hade sjukt dåligt selfie-mode igår. Vad jag än gjorde, hur snygg jag än trodde jag var såg jag mer eller mindre ut som en häxa. Märkligt hur det funkar. Anyhow, blev less och hoppade in i duschen för andra gången och tvättade bort allt smink (som för övrigt såg ut som bajs nu när jag kollar efter) i hopp om att jag skulle bli snyggare på bild. Icket.
 
Var egentligen lite spontant planerat att fara å festa igår men det blev inte av utav olika anledningar. Så jag kollade upp bussar till Piteå för att fara och vara med le boyfriend. Tyvärr blev de inställda, en efter en medan jag satt och åt. Som tur är har jag faktiskt världens bästa pappa som orkade köra mig i halkan till Piteå!
Väl där satt Emil och lirade och jag kollade faking it, 9gag, facebook och allt sånt där intressant.
 
Mina föräldrar firar idag 25 år tillsammans, så de är i Luleå på hotell och jag och syrrorna är hemma själva. Vi har ätit god middag och varit loco till melodifestivalen! Precis sådär som man bara kan vara med sina systrar. Älskade lillasystrar.♥

Kommentera här: